فنان شهير يهاجم إنتصار و الأخيرة ترد عليه في العرافة

فنان شهير يهاجم إنتصار و الأخيرة ترد عليه في العرافة

 

كتبت: أحلام محمود سيد

 

تحدثت الفنانة انتصار في خلال حلقتها مع الإعلامية الدكتورة بسمة وهبة في حلقة العرافة التي عرضت مساء اليوم عبر شاشة المحور،حول خلافها مع الفنان محمد رمضان.

https://youtu.be/65IbhNjrzY0

 

حيث قالت: محمد رمضان كتبلي شكرًا يا انتصار على الأغنية من باب المحبة و المناغشة.

و أضافت: هو مزعلش مني و الدليل قوة علاقتي بيه و قوة علاقتي بيه اكبر من انه يزعل و انا بمثله حاجة مهمة و هو يمثلي ذكرى مهمة هو اللي فكرني بيها.

 

و تابعت انتصار في خلال لقائها في برنامج العرافة: كان هو لسه صغير و مش معروف و انا طبعًا كنت اصغر كنا في مسرح البالون و كان معاه واحد صحبه شبه اوي و كانوا ماشيين بشنطة هاند باج كأنهم راجعين من المدرسة و دخلوا المسرح و كان موجود ابراهيم نصر الله يرحمه و المخرج محسن حلمي فانا انتبهتله و قالي احنا بنلف في المسارح و بندور على فرص شغل.

 

معقبة: على فكرة هو اللي فكرني و انا اتخضيت، و سألته انت عايز اي هتعمل اي قالي احنا بنلف ع المسارح و عايزين نعرض للمخرج اننا بنعرف نمثل، و انها كانت متحمسة له.

 

 

و يذكر أن حدث خلاف بين محمد رمضان و انتصار عقب تصريحات تليفزيونية لها و تعليقها على جملة “نمبر وان”.

و قالت انتصار في حلقتها مع الاعلامية بسمة وهبة: التعالي أولًا مش من صفاتي يعني أنا بشتغل بقالي كتير أوي مش بس برنامج نفسنة.

 

و تابعت :و بعدين أنا اما اقول انا النجمة هنا دا حقي هو الناس مستكترة عليكي اللي انتي فيه ليه هو أنا أشتغل عشرين سنة و اما اجي اقول أنا مشهورة يقولوا متعالية.

و أضافت : أنا مشهورة و لو مش عاجبك اخبط راسك في الحيط.

 

 

و كشفت عن سبب تركها برنامج نفسنة هو إنشغالها بأعمال فنية لها و بسبب كثرة الضغط عليها و لا يوجد تعاون من القناة في تنظيم اوقات التسجيل.

 

قد يعجبك ايضآ
اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.