أحدث أخبار الفن والرياضة والثقافة والمرأة والمجتمع والمشاهير في كل المجالات

شيرين عبدالوهاب مع عمرو أديب”حلقت شعري عشان لما حسام  يشوفني ميشوفنيش حلوة “

 شيرين عبدالوهاب مع عمرو أديب”حلقت شعري عشان لما حسام  يشوفني ميشوفنيش حلوة “

 

كتبت : مريم مصطفى

قالت الفنانة شيرين عبدالوهاب خلال تصريحات مع الإعلامي عمرو أديب ببرنامج الحكاية المذاع عبر فضائية إم بي سي مصر، على أول ظهور لها بعد طلاقها من حسام حبيب، قائلة: أنا كويسة بس فيه عدم اتزان، ولسه بحب حسام جدًا. 

وأضافت : حلقت شعري عشان مكنش حلوة في عيون حسام حبيب، حلقت عشان لما يشوفني ميشوفنيش حلوة، وهاني شاكر وقف مع مريام فارس في أزمتها وما وقفش معايا في أزمة حفلتي ماشربتش من نيلها.

 

 

 

وتابعت قائلة : لم يكن أمامى غير كده، أنا حاسة أن دماغي بتفرز أفكار طول الوقت ولو سبت دماغى هتاكلني، وأنا عملت كده لأني ما كنتش حلوة في عينيه، عملت كده علشان هو ما يشوفنيش حلوة، والفرق بين حلاقة الشعر والطلاق يوم واحد، حلقت شعري قبل يوم واحد من الطلاق ودي مش أول مرة أقص شعري.

 

 

 

وأكملت : أنا أقصر في حق نفسي لكن لا أوذي أحد، ودي وراثة عن والدي، هو أصوله تركية وهما بيمتازوا بالقوة والجسم العريض والشعر الكثيف الأسود، ولما كان يزعل كان يشيل شعره كله، وأنا ورثتها عن أبويا.

 

 

 

 

كما تحدثت عن سبب حلقها لشعرها : كنت بعاقب نفسي وكان لازم أربي نفسي.. ومحتاجه إلى احتواء الناس لها، وألا يوجهوا لها انتقاد جارح. 

 

 

 

وتابعت: أنا مش مريضة نفسية ولكن كنت بعاني من وسواس قهري منذ ولادة بناتي والمشكلة الصغيرة بخليها قد الهرم، والمشكلة الكبيرة اخليها قد الالماظة الصغيرة، وبتابع مع طبيب نفسي.

قد يعجبك ايضآ

التعليقات مغلقة.